Ledighet Och Vinkväll

Sen i Söndags har jag varit både ledig och ensam hemma, första dagen var OK, rätt skönt att få vara ensam men redan dag 2 börjar man lessna. Har bara hållt mig hemma hela veckan, har varit pank och det har ta mig tusan regnat varenda dag, inte alls speciellt inspirerande om ni frågar mig.

Igår (Onsdagkväll) fick jag dock besök, mitt ex Alex som även han bor i Märsta ringde mig i tisdags och sa att han och hans tremänning från Sundsvall tänkte titta förbi på onsdagen. Bara umgås lite och dricka lite öl, eller ja, dom drack öl och jag drack vin såklart.

Blev iallafall mycket trevlig stämning och en riktigt lyckad kväll. Både Alex och Jesper har lika sjuk humor som jag så det blev mycket skratt. Bla gjorde jag och Alex upp en pakt, är ingen av oss gifta eller har barn när han fyller 35 så blir vi tillsammans. Detta skulle alltså bli 2018, skönt med en back-up! :)

Kvällen slutade iallafall med en del pussar och kramar... resten låter vi vara osagt!

ps. Tom jag drack lite öl! *skräll*

Kommentarer
Postat av: Henrik

Gött! :D

2009-11-21 @ 12:55:50
URL: http://detjagskriverom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0