Need to make a change

Finns mycket i mitt liv som behöver ändras... men förändring händer inte av sig själv eller hur? Jag själv måste alltså ta tag i det själv. Det är ju det som är svårt. Om en 1½ månad ska jag tillbaka till Kristinehamn, fira jul med familjen och träffa honom...Jag vill inte höra samma gnäll då. Ni som känner mig vet vad jag menar.

Sen är det inte bara den biten. Utan mitt hår, hela jag behöver få något nytt. Vill stråla helt enkelt.

Steg 1 på planen är ny frisyr. Detta är ett måste, mitt hår sitter alltid upp i en rufsig boll, galet tråkigt ju. Vet dock inte alls hur jag vill ha det. I need inspiration!! Dags att kolla runt i kändisvärlden med andra ord...

Jag återkommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0