Nu är det jul igen!

Vaknade upp idag och kolladeut genom förnstret som vanligt och vad får man se? Snön VRÄKER ner. Man blev inte direkt sugen på att gå ut i slasket. Nu verkar det dock ha lugnat sg lite, tur det. Ska börja tidigare idag, bärjar redan kl 19, bad om det så jag hinner värma upp lite på jobbet innan jag ska sitta där själv över natten, vi bytte system förra helgen och jag har inte lärt mig allt än men det ska nog gå..

Här är mina jobbpass inför helgen:

Torsdag: 19-07
Fredag: 18-08
Lördag: 18-08


Tuff helg, men bra med pengar :)

Nu ska jag fixa min kycklingsallad och se finalen av Project Runway innan jag drar. Bloggar mer inatt om jag hinner.



Kommentarer
Postat av: broder

Ja bra med cash...kanske en kryssning i sommar då mer cash..sen lätt jobb sitta pilla med hörlurar i sms frågor...se film o chilla...

SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ ÄR göttt o lite ljusare blir



kram kram

2009-11-05 @ 16:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0