Nummer-Nikotinisterna

Det är vad vi borde kallas, vi här på 118. Idag led jag av grov snusbrist, brukar konsumera en halv dosa snus under mina 14timmarspass, idag hade jag 3 små portisar (3 snus för er som inte hängde med). Detta innebar katastrof. Lisa såg då sin chans att dra ner mig djupare i träsket genom att raskt erbjuda mig en cancerpinne, även känt som cigarett, dum som jag var så tackade jag Ja.

Har precis varit ute på en snabbrast och rökt en halv cigg, andra halvan försvann för några timmar sen. Känner nu hur hela jag luktar askkopp! Oroa dig inte bror, jag kommer aldrig börja röka, men ett arbetspass utan nikotin går inte. Inte bara jag som kommit till den slutsatsen har jag märkt, varenda litten nummer-mupp på jobbaet håller hårt i sitt nikition. Vår kontor är ungefär som Hötorget för en pundare, det finns överallt.

Jag tror däremot att rökarna "leder" ligan på jobbet, men är inte helt säker, vi får nog göra handuppräckning.

-118 ***, Välkommen till Nummer Nikotinisterna!


Kommentarer
Postat av: Lady Gagas fanblogg

Skivan går att förboka på cdon,ginza och megastore. Tror den släpps den 25:e November i Sverige hehe. Jag har lyssnat på tre låtar :) Bad Romance, Telephone, Dance In The Dark. Vill ha lite överraskning:)

2009-11-15 @ 10:41:45
URL: http://pokerfacegaga.blogg.se/
Postat av: BRODER

FYYYYYYYYYYYY o snus blääää

2009-11-15 @ 23:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0