Syster has left the building

Igår var det dags för lillsyrran att åka tillbaka till Värmland igen eftersom skolan väntar igen. Kändes lite jobbigt och säga hejdå, har verkligen varit mysigt att ha henne här i en vecka. Denna gång dröjer det inte så långt innan vi ses igen, jag har ju planerat att åka "hem" över jul. Kommer bli kul och få umgås med hela familjen igen, hoppas bara vi klarar oss genom julen utan allt bråk och tjafs som brukar dyka upp.

Om du läser detta så ska du veta att du är väldens gulligaste lillasyster och jag älskar dig otroligt mycket!


Kommentarer
Postat av: broder

mm gullig o börjar bli stor....vi inte äldre hahaha hon växer ikapp oss

2009-11-03 @ 22:41:33
Postat av: jennifer

jaa det har varit jätte kul oss er!!

du är världens sötaste snällaste o finaste syrran i världen jag älskardej as mkt ingen kan älska dej lika mkt som jag kan älska dej !

puss kram jennnifer <3333333333333333

2009-11-10 @ 16:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0