Time Flies

Nu är det seriöst bara lite drygt 80 min tills vi slutar veckans sista nattpass, i 13 timmar jag jag suttit här men det känns som 6 kanske, på sin höjd. Natten har gått sjukt fort idag, känns kanoners och inte vara döende trött som jag brukar vara på söndagmornarna.

Tidigare under natten beställde jag och Forsman lite grejer på nätet, hon shoppade lite julklappar och det gjorde jag med....till mig själv. haha. Blev lite småplock bara, kul med något nytt som sagt. Kom även över en finfin julklapp till mamsen, börjar ju bli dags att för sånt nu. På tal om julklappar, vad kommer bli årets julklapp tror ni?

Nej, nu ska vi fortsätta kolla på The Hills..Gotta love the Drama.

Puss & Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0