Efter flera års tjatande....

Så har jag fått min vilja igenom. Så sent som i Söndags kväll så satt vi och snacka om det och igår gick det igenom. Vad snackar jag om? Boholm goes brunett såklart. Har tjatat på henne i flera år att hon ska våga testa, men hittills så har hon inte velat. Så i söndags när hon var här tog hon själv upp ämnet, sa att hon funderade på det, jag blev eld och lågor såklart för jag visste redan att trots att hon alltid har varit en riktig pingla som blondin så skulle hon verkligen vara drop dead gorgeous och visst hade jag rätt.

Igår fick jag sms från henne: "Emelie goes brun ikväll"
Så äntligen, låt mig presentera min otroligt vackra Boholm:

Forsman & Jag hälsar dig välkommen till Brunett-Ligan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0