Flytten..

Ja, igår var det alltså dags att flytta, var nervös för hur det skulle gå eftersom det där med att springa i trappor inte är min starka sida. Stort tack till Forsman och Erik som drog det värsta lasset. Ni är guld! Speciellt Erik som jag inte ens känner utan bara är ytligt bekant med.

Iallafall, vid 21.30 tiden igår var vi klara, då bar det av till Statoil för lite mat, sen skjutsa dom hem mig till lägenheten medan dom åkte tillbaka till Karlstad! Fick alltså sova själv i lägenheten första natten. Somnade som en stock vid midnatt, fan sov som ett barn i Forsmans säng.

Hela lägenheten består av ett gäng kartonger nu, men det ska vi styra upp, dock inte så mycket i helgen eftersom både jag och Forsman ska jobba monsterpass både Fredag och Lördag.

Anyways, är iallafall på plats i Märsta nu och det känns jättebra.

Lägenheten har dock ett stoooort Fel. Vi har typ ingen täckning alls!! Så svarar jag inte i telefon eller på sms, försök flera gånger!! Kommer även bli svårt med internet, men ska fan hitta något jävla hörn där man kan ansluta...Så ni vet!


Kommentarer
Postat av: broder

se om man kan ta sig ner någon dag.men men lättare om ni kommer hit igen hahaha....

kramis

GRATTIS tillnya lägenheten

2009-10-02 @ 01:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0