Inga coola olyckor här inte..

Satt och funderade på en grej. När vi gick i mellanstadiet så kommer jag ihåg att Linus i min klass fick operera bort sin blindtarm, när han sen återvände till skolan visade han stolt upp sitt ärr och vi tyckte alla att han var stencool. Något år senare bröt en annan kille i klassen sin fot och gick med gips och alla i klassen fick skriva sina namn och rita på hans gips. Jag minns att jag var en gnutta avundsjuk, vet inte om det var uppmärksamheten man var avis på eller om jag bara ville känna mig lite cool.

Under mitt 23åriga liv har jag inte haft någon cool olycka, bara riktiga jävla klantolyckor. Sånt som bara händer mig.
Några exempel:

- Opererats för nageltrång, två gånger.
- Spräckt upp min häl när jag hoppade från en badbrygga.
- Ramlat ner från en klätterställning och stukade foten.
- Gått in i en lycktstolpe och slagit ut en tand.
- Ramlat ner för en trappa och bröt armen (men fick inget gips, bara skena)
- Trampat in en 5 cm rostig spik rakt genom foten.
- Lagt handen på ett rykande varmt strykjärn.
- Slog mig själv i ansiktet och spräckte läppen.

Drar bara en slutsats, jag är så o-cool som man kan bli.


Kommentarer
Postat av: jennifer :D

men gud ! ajjj det gör väl ont i allfall du behöver inte vara cool , du är åndå världens bästa stora syster ! älskardej<3

2009-10-03 @ 09:28:11
Postat av: CAMILLA

sv: det måste du verkligen göra, det är hur bra som helst :)



ha en bra lördag!

2009-10-03 @ 09:57:31
URL: http://camillabr.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv; tack så mycket :)

2009-10-03 @ 12:15:29
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0