Monster

Sitter på jobbet nu, Karin slutade precis så nu är jag ensam fram tills jag slutar ungefär. Ringer typ inget alls, hur skönt som helst ju. Sitter och kollar på en film, "smiley face", verkar rätt rolig. Huvudrollen spelas av Anna Faris från bla Scary Movie-filmerna och The House Bunny. Hon är riktigt grym måste jag säga!

Slö snackar även med Boholm på msn, hon skicka en länk till en låt nyss; "Monster" med Itchy Daze, hade inte hört dom innan men känner på mig att dom är riktigt bra, iallafall baserat på den låten. Jisses, jag måste börja lyssna på Bandit Radio igen!

drygt 5 timmar kvar nu, denna natt flyter på bra måste jag säga. Yeeeey..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0