Shopping - Stinsen

I tisdags var det äntligen dags för lite shopping, var massa saker som jag verkligen behövde, hade bestämt i förväg att jag inte skulle bränna pengar på något onödigt. Vuxen som man är knåpade jag därför ihop en lista och hittade faktiskt det mesta på den.

Vi drog iallafall till Sollentuna för att soppa, ingen av oss hade tidigare varit i Stinsen så varför inte testa något nytt, stort plus att det ligger hyfsat nära Märsta. Blev iallafall ett par höst/vinter skor på Scorett, mascara, foundation, hårspray, läppglans, nagellack, dipliner och parfym. Får alltid beslutsångest när det gäller Parfym, men valde tillslut Carolina Gynnings "GO Girl", totally wunderbar och bara 299 bagis. Som hittat.

Till Lunch vart det Spagetti Bolognese, kanske den mest beiga version va den rätten någonsin. Smakade knappt något, helt misslyckat, Syrran fick kebab med bröd från samma resturang och den var lika skum den. "Brödet" var något konstigt, tjockt "bull"-liknande bröd. Urk.

Efter 6 timmars shopping var vi klara, hann vara vaken drygt 2 timmar hemma i soffan innan jag slocknade... haft sjukt skumma sovrutiner denna vecka, vaknar typ 07.30 och somnar 21-23.... Vilket inte är bra alls eftersom jag ska jobba hela natten idag. blir en powernap i eftermiddag känner jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0