Vintershopping!

Nu är jobbandet slut för denna vecka, skönt. 37 timmar på 3 dagar blir rätt tungt.

Har iallafall äntligen beställt lite nya kläder, blir två paket på drygt 2700 sammanlagt, men då fick jag med en hel del. Mest blev det lite koftor, kan ju behövas i vinter, byxor, leggins men framför allt; EN VINTERJACKA. En mörkgrå kappa fick det bli, hoppas bara den ser bra ut och passar när den väl kommer, sånt är alltid lika spännande när man beställer kläder.

Längtar som faaaaan efter paketen, då kommer jag slänga upp lite bilder.

Nu väntar vi bara på att chefen ska komma in och avlösa oss. En av kollegorna har nämligen inte dykt upp så nu har vi jobbar över i 30 min. Yeeeeey. Längtar just nu efter min säng....och frukost.

Puss på er allihop!

Kommentarer
Postat av: Patty

Hittade din blogg av en slump ...



Snygg var den :)



Lämnar en liten hälsning...



/Kollegan Patricia =P

2009-10-21 @ 14:14:52
URL: http://patitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0