4 timmar kvar

Sitter på jobbet nu, slutar kl 09.00 på morgonen så det är ju en stund kvar, som tur är har man haft Isabell här hela natten så vi har underhållt varann, galet skön är hon. Men hon slutade nu 04.30 så nu är man ensam, det innebär att det blir webb-tvtittande. yeeeey. Kul me lite underhållning iallafall. Igår såg jag bla Nya avsnitt av HIMYM och The Big Bang Theory, samt första avsnittet av the Cleveland show (spinoff på Family Guy) och några avsnitt av Scrubs säsong 8. Komedi för hela slanten alltså!

Var asklantig påväg till jobbet. Glömde mitt SL-kort och bankomatkort hemma, hur jävla klantigt är inte det? Insåg det nr jag skulle ta ut pengar och betala taxin till jobbet. Pinsamt värre, åkte iallafall till jobbet och hade turen att Isabell kunde betala taxiresan så länge. Vad hade jag gjort annars liksom?

Så när jag slutar imorgon blir det raka spåret hem till högdalen, äta frukost, hämta kort och sen åka till Märsta. Kocken verkar inte hinna ses, fett synd ju n'r man ändå är i trakterna. Vid lunch imorgon ska jag alltså hämta nycklarna till vår nya lägenhet, fy faaan va skönt säger jag bara!!

Nu ska jag byta dator. Puss o hej, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0