Grubblerier...

Ligger ensam hemma nu och grubblar, på allt. Ju mer jag grubblar desto mer irriterad blir jag på allt...eller snarare på alla. Så trött på folk som ska spela svåra, eller som bara drygar sig...ja jag vet att jag nyss skrev om det, så ska inte gnälla mer.

Nu drar ja igång en film och käkar innan det är dags för en powernap och jobb.
Blir extralångt pass på Lördag också, snackade nyss med chefen och kommer köra från kl 17-08 på lördag. Gött med fler extratimmar. I need it. Ska försöka få så mycket timmar jag bara kan få nu i September, kommer behöva varenda krona eftersom det blir dags och flytta.

Nej, nu blir det filmen "MILK".
Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0