IDAG SMÄLLER DET!

Vaknade för en stund sen, i mitt rum råder total kaos verkligen, idag ska det flyttas och inget är färdigt, än så länge har jag fått ihop en kartong (ska bara hitta tejp till den), två ikeakorgar med övrigt bös, 3 ikeasäckar med kläder och tre mindre påsar. Har kanske halva garderoben kvar, samt en massa läsa prylar. Jag dör...

Kommer ha sjukt mycket och göra idag och min rygg kommer vara totalt paj. men det är smällar man får ta. det första jag måste göra ikväll i nya lägenheten är typ att tvätta en omgång med kläder, lika bra att inviga direkt eller hur?

Nej nu ska jag klämma i mig lite frukost och sen fortsätta plocka.Tur att jag har rensat skafferiet och inte heller har så mkt i badrummet och hämta.

Nej, nu gäller frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0