Idol 2009

Nu blir det att spana kvällens avsnitt med Isabell på jobbet, mellan samtalen såklart.
Spanade in de tidigare tre avsnitten igårnatt, finns många som e rätt bra iår.

Återkommer senare med vilka favoriter man har, men Jon och Calle ligger bra till...och nån Mariette (tror jag hon hette) Får se om jag återupprepar mitt Idol-fredags bloggande senare ihöst, Boholm tyckte iallafall dom var underhållande. Mest för att jag var så elak. Haha. Hoppas på Allvar att dom tar uu bättre folk iår, förra årets deltagare sög ju pung. And not in a good way. Haha.

Bästa är ju att man får titta på Anders Bagge, Sveriges goaste nallebjörn verkligen!


Kommentarer
Postat av: Leia

Värst vad alla verkar tycka han är bra då? :D

2009-09-12 @ 11:35:57
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Ville Niskanen

Jag skulle lätt gifta mig med Bagge. Sååå het ;)

2009-09-12 @ 14:23:33
URL: http://gaydar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0