Im back baby!

Sanna mina ord, nu är mitt internet igång så nu kan jag blogga när fan jag vill, känns otroligt skönt för de senaste veckorna har jag haft många stunder då jag behövt bloggen, behövt skriva av mig, men inte haft någon möjlighet. Nu är det slut på långa blogguppehåll, Im back baby!

Borde egentligen sova nu, klockan är snart halv 6 och om 6 timmar kommer Forsman till Sthlm igen. Vi ska runt halva stan imorgon och leta upp olika ställen där hon ska söka jobb, man får ju hoppas att någon nappar, men det borde inte vara några problem, så underbar som hon är!

Efter jobbsöket drar lägenhetssökandet igång. Har jag tur kanske även fröken Forsman hjälper mig och städa mitt otroligt stökiga rum imorgon..håll tummarna..

Nu ska jag återgå till msn. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0