Keep this fire burning...

Totalt KAOS i Stockholms innerstad idag, Why? Tydligen brunnit vid arbetet med citybanan, precis mellan T-centralen och Kungsträdgården. Detta innebar att tcentralen var avstängd när jag skulle till jobbet, som tur var ska jag av i Hötorget, stationen efter och där var det totalt kaos. Folk ÖVERALLT och det luktade verkligen rök, obehagligt värre.

Alla gick omkring som yra höns och när man väl kom upp från tunnelbanan så var det ännu mera Kaos. Bilar och extrabussar överallt. Shit. Snacka om att stan spårar ur utan tcentralen.

Kom iallafall tillslut fram till jobbet, lite sen vart jag men va fan. Nu ska jag sitta här till kl 08.00 så det kommer bli en låååång natt. Tur att jag har bra sällskap!

Uppdaterar mer lite senare.
TTYL



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0