Ny lägenhet på G?

Nu är det ju drygt en månad kvar tills jag ska flytta, haft lite panik för det eftersom det inte är så lätt att hitta lägenhet här i stan. Nu verkar det ändå finnas "ett ljus i tunneln", har kanske en lägenhet på G tillsammans med Forsman och Marcus, ni hörde rätt, två roomies alltså. Skulle nog bli hur kul som helst!

Hoppas Hoppas Hoppas alltså.
Nästa vecka kommer ju Forsman upp och ska på lite intervjuer, bla på mitt jobb och hon lär få nåt, eftersom hon är bäst i världen! Känns alltså som saker och ting börjar lösa sig...så håll tummarna för mig nu!

Grattis också igen Marcus till nya jobbet *woohoo*

Idag är det också 7 dagar till Harries operation, den operation som jag själv har fått remiss för. Känns bra att jag kommer bo kvar här dom första veckorna så jag vet att hon har sällskap, kommer bli hårt för henne. Håller tummarna bara över att operationen kommer gå smidigt och utan några komplikationer.

Viktiga veckor nu framöver alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0