Sick of it all

Tjo, lånar Harries internet en snabbis nu, behövde fylla på mobilen och betala lite sena räkningar. Nu är iallafall min Glocalneträkning betald så mitt internet borde funka på måndag igen, äntligen kan jag börja blogga normalt igen!

På tal om något helt annat, ni som läst bloggen har säkert märkt att jag träffat lite olika killar på sista tiden. Va fan, är man ung och singel så varför inte liksom? Bara det att jag blir såååå jävla trött på killar, varför beter ni er som ni gör? Så mycket onödig tid man lägger ut på er. Är man inte intresserad, fine, säg det. Men nu är det inte så att jag gått omkring och sagt till dom man träffat att jag vill ha ett förhållande, för det vill jag inte nu. Ändå så blir killar rädda och tror att man är helt nerkärad i dom. Visst, stick bara, var tråkiga. Urk.

Finns det verkligen inga sköna killar kvar i världen? eller iallafall i Stockholm.
Nej, jag tror jag lägger ner.
FUCK ALL OF YOU. (inte boktavligt, jag är en fin flicka, haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0