Tack som fan

Hela kvällen idag vart förstörd av samtalet jag fick från Forsman förut. Har pendlat i humör från Förbannad, ledsen, till arg igen. Har svurit så tungan är svart och gråtit en del. Tur då att man har vänner som muntrar upp en. Tack till Forsman som vägrar att ge upp och söker vidare,som får mig att tänka positivt igen. Tack till Valle för att du fick mig att tänka på annat, se framåt och skratta igen. Tack till Boholm för att du finns där och för att du fixade så jag klarar resten av månaden utan att leva på nudlar.

Fan vad bra man har det ändå. Mitt i allt elände så ska jag fan inte sluta tänka på hur bra jag har det. Det kunde ha varit värre. Klart vi kommer hitta en annan lägenhet. Du och jag Båtsman!

Vill bara att de ska vara oktober nu, att flytten är avklarad så jag får ta tag i nästa steg. Min ekonomi, möblera lägenheten och känna mig hemma. Efter det är det dags och ta tag i maten..
men som sagt, först lägenhetsjakt först..igen.

xoxo


Kommentarer
Postat av: Tina..

Det var så lite så älskling... Finns alltid här för dig!

2009-09-16 @ 16:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0