Alla Fåneriernas dag!

Ja då har vi kommit till ännu en Alla ♥ Dag Som singel. Inte för att det gör något direkt, är så sjukt less på denna hets runt 14 februari. Denna dag är bara ett sätt att tjäna en massa pengar för butiker. Om man älskar någon varför behöver man då en dag för att visa det, det är ju bara en vanlig jävla dag! Visst okej om man gör något mysigt, typ lagar middag ihop eller bara rår om varann, kanske köpa en blomma, men sånna som drar igång värsta projektet - presenter för flera tusen, lyxresturanger, smycken. För att inte tala om alla idioter som friar en dag som denna. Alla ♥ Dag är den sista dagen jag skulle vilja bli förlovad på, den betyder ju inget speciellt?

Det är iallafall vad jag tycker. Finns iofs en anledning till varför jag inte tycker om denna dagen. Idag är det nämligen 14 år sedan jag förlorade en av mina bästa vänner (vi var båda 10 år) i en villabrand. Hon och hennes ena syster miste livet i branden, fy fan. Siri hette min vän och hon var världens goaste tjej, den tjejen hade behövts så som den här världen ser ut. Du ska veta att jag inte har glömt dig!

Min "kärleks"-dag ska jag spendera hemma, sovandes samt kolla på lite film och bara älska mig själv.

SO LONG SUCKERS! :)


Kommentarer
Postat av: broder

Tur bror har flickvän nu då;:)

kRAAAAAAAAAAAAAAAAM love ya

2010-02-14 @ 16:04:17
Postat av: The hills & The city

Alltid lika härligt att höra :)

ha en riktigt bra dag :D

2010-02-15 @ 05:13:32
URL: http://hillsandcity.blogg.se/
Postat av: anna

sv: har också svårt för nicole kidman, men tycker hon har gjort en hel dle bra roller ändå.

2010-02-16 @ 15:14:11
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0