Isolerad

Ligger i min säng nu, ja ni hörde rätt, jag bloggar hemifrån. Hallelulja! Tack Isabell för att du lånar ut ditt fina rosa mobila bredband till mig, känns hur skönt som helst att kunna använda datorn när jag vill. Har dock en massa problem med MSN så får använda en gammal messenger, det suger, men men synd och klaga.

Är ytterst tacksam över att vara ledig, stackars Båtsman skulle till jobbet imorse och kom knappt dit för att alla jävla tåg är inställda. Det har varit kaos i STHLM (och resten av landet tydligen) i flera dagar, känns som dom borde få grepp om det snart. Jag dör om det är samma skit när jag ska jobba hela helgen, har tackat ja till att jobba Söndag natt också. Kan ju vara bra om man kan ta sig till och från jobbet då.

Tycker seriöst synd om alla som behöver åka kommunalt idag, själv ska ja inte sätta en fot utanför dörren!

Vad gör alla idag då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0