Kan inte sova...

Detta är andra natten irad jag inte kan sov, somnade en stund på dagen idag så jag antar att det räckte. Ligger och funderar på en massa saker, det är det farliga med att vara uppe på natten och uggla. I rummet brevid ligger Båtsman o Tobbe och sover sedan länge, önska jag kunde göra det samma. Sova alltså.

Utanför fönstret fortsätter snön att falla, jippie. Tar den aldrig slut? Har en massa tankar som snurrar i huvudet, har en massa saker jag vill få ut som bara bubblar upp inom mig men så fort jag försöker skriva ner mina tankat så står det still.

Stör mig att jag fortfarande inte kan släppa tankarna helt på McAsshole, han finns i huvudet från och till. Vill inte visa det för någon och jag vill heller inte gråta mer över honom, han är inte värd mina tårar, men den senaste tiden har jag varit superkänslig. Börjar gråta jättelätt *suck*. Grejen är att jag skulle bara vilja fråga vad hans problem är, va fan som hände, men jag ska inte. Fan fan fan....

ska försöka kolla på tv en stund och hoppas på att man somnar...


Kommentarer
Postat av: jimmy

GLÖM HAN o fokusera på livets goda ting ..Kärlek kommer när det kommer ha as roligt tills dess...



KRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAM

2010-02-24 @ 11:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0