Innerst inne är jag en norrländsk man..

Tänkte på det förut, satt och slöläste lite bloggar på jobbet och hamnade på blondinbellas blogg. Såg att hon varit på en Modo match och fy fan vad jag blev avundsjuk. Min stora dröm är nämligen och få se mitt älskade modo spela live!

Spann vidare på tanken och insåg att jag nog innerst inne är eller iallafall i ett tidigare liv har varit en norrländsk karl. Bevis 1; Jag snusar, 2; Jag svär utav helvete. 3; Jag älskar MoDo 4; Jag är stor och stark. 5; Jag stressar aldrig. 6; Jag är varmblodig. 7; Jag älskar norrländska dialekter, mentaliteten, luften, lugnet...allt helt enkelt!

Jisses.
Norrland i mitt ♥

Bild från bussen när vi var mitt på Höga Kusten Bron..på väg hem från Umeå i somras...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0