Shopping, shopping hela dan...

SItter på jobbet nu och fryser, vad annars? Om två timmar är det dags och åka hem, är inte speciellt trött även om jag borde vara det, längtar snarare efter min säng och mitt varma täcke!

Så, vad har hänt idag? Vaknade kl 08.00 imorse (skräll!!) eftersom jag ahde lovat Forsman att förlja med till Vårdcentralen, stackarn skulle ta blodprover och ville ha sällskap så vid 8.30 drog vi till Vallsta. Efter läkarbesöket hoppade vi in på Ica i Vallsta för att hämta ut paket och småhandla lite. Jag älskar att hämta paket, denna gången var det dock bara nya mjukisbrallor, en bolero, svart nagellack och ett par solbrillor (vill ha sommar...lr iaf vår nu!) men ändå. Är sjukt shopping sugen vill jag lova, har kostat på mig en del nytt denna månad, dock mest accesoarer..I love it!

Dock måste jag beställa lite till, vankas ju utgång den 6 februari (hör och häpna) samt ev kryssning den 7 februari.. festa två dagar i rad, det var sjukt längesen man försökte sig på något sånt...men får väl se hur de blir me kryssningen.

En glad nyhet som jag glömt nämna också, vi får hyra lägenheten i Märsta tills sista Augusti (innan var det preliminärt sista Mars), känns gött och veta att vi komemr få tillbringa sommaren "på landet", grillkvällar blir de!!
Längtar redan nu...ahh!

Nej, nu ska ja fortsätta kolla på the Vampire Diaries, någon mer som följer den serien?

Hunkarnas hunk...Spelar den onde Damon från Vampire Diaries..mums!


Kommentarer
Postat av: broder

YEAH vad skönt med lägenheten...Men då dags kolla upp inför hösten då man säker...

Får väl se vad som händer framöver saknar ju er...:)

2010-01-15 @ 10:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0