Stänger dörren för gott..

Visste redan innan jag åkte dit att det skulle bli såhär, wham-bam-thank-you-mam. Jag är inte sur, trodde dock att han förstod att jag tyckte om honom, lite iallafall och klart jag blir ledsen när det finns en annan tjej i bilden.
Visste väl ändå att just han och jag inte skulle bli något... så...äsch..jag vet inte.

Så jävla less på att alla runt omkring mig hittar kärleken hela jävla tiden. Jag orkar seriöst inte mer. Så fort jag öppnar mig för någon, släpper någon innanför min mur så går de åt helvete. Så fort mitt hjärta blottas så stampar någon på det. Mitt hjärta orkar inte mer, plåstrena håller inte och fördämningen brister. Sen ligger mitt hjärta i bitar, i en blodpöl på golvet.

Men nu får de vara nog, jag stänger in mitt hjärta, jag låser in det och kastar bort nyckeln.
Dörren får vara stängd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0