OS-Avslutningen!!


Håller på att se det sista av OS-Avslutningen nu på SVTplay, hela jag är uppfylld av patriotkänsla för Canada just nu. För er som inte vet så är jag halv-canadick,jag är född där, min far kommer därifrån och han bor där. Även om jag inte är uppväxt i Canada så har jag alltid hållt det faktum att jag är halvbördig därifrån högt. Jag är stolt över det helt enkelt och min stora dröm är att få åka dit, inte bara för att träffa min far utan för att få uppleva landet, folket och känslan av landet.




Iallafall, tillbaka till OS-Avslutningen. Har knappt tittat alls på OS, mest för att jag tycker Sommar OS är roligare, enda intressanta sporten på Vinter OS är just hockeyn. Avslutningen däremot var magnifik! Vilket jobb dom har lagt ner. Fick bla se Simple Plan, Avril Lavigne, Alanis Morrisette och Nickelback uppträda. Bjöds på komiker, dansare, presentation av Canada och tal. Fick gåshud flera gånger!


Simple plan & Alanis..


dansare me uv-ljus..


Curling-Damerna

Sjukt bra helt enkelt, Någon mer som satt vaken och tittade?


Arenan i Vancouver


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0