Ren och skär avundsjuka..

Jag har hört någonstans att man ska vara glad för sina vänner skull när det händer något kul, inte vara avundsjuk och så har jag nog även varit mot mina vänner. Jag vill alltid att dom ska ha det bästa liksom, men detta ändrades igår. Fick nämligen ett telefonsamtal från en viss Boholm som löd ungefär såhär:

Boholm: - Tjenna! Visst älskar du typ MoDo?
Jag: - Ööööh jaaaa!
Boholm: - Dom kommer och käkar hos mig imorgon!
Jag: - URSÄÄÄÄÄÄÄKTA!!!!
Boholm: - Yepp.
Jag: - URSÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKTA!!!
Boholm: - Mmm
Jag: - URSÄÄÄÄÄKTA!!!

Könjäveln hade hela MoDos hockeylag på besök på hotellet där hon jobbar eftersom dom spelar mot Södertälje ikväll. Hon fick alltså se Foppa, Timander, Schröder, Näslund, Zuccarello, Steen och de andra grabbarna. Blev så avundsjuk så de finns inte!! AHHHH!!

Hoppas dom spöar Södertälje åt helvete nu, slutspelsplatsen är sååå nära så det finns inte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0