Flytt imorgon!

Samma visa igen, inget bloggande från mitt håll..trots det är det en hel del som läser bloggen fortfarande...Hur fan är det möjligt?

Anyways. Har hänt en del senaste tiden. En del roliga saker, andra mindre roliga, men det är väl så livet är?
Imorgon är det iallafall dags att flytta ut från Märsta, ska strax hem från jobbet och det kommer nu bli sista gången jag sover i lägenheten. Ikväll blir det jobb igen och efter jobbet bär det av till mitt nya boende för att ta en powernap. Vid lunchtid imorgon skulle jag tro drar vi och hämtar flyttbilen och kör igång.

Hata packa...

Jag har ej hittat lägenhet utan ska flytta in hos en kompis temporärt. Känns pirrigt men förbaskat kul, Im gonna live with a boy! Marcus erbjöd mig plats gulligt nog hos honom i Bromma och det känns kanon. Har hyrt förråd där i närheten som jag ska ställa in mitt skräp så länge jag bor hos honom. Kommer bli mysigt att kunna chilla hos Marcus i hans stora monstersoffa om kvällarna och slippa vara ensam i vintermörkret. På sista tiden har vi verkligen kommit nära varandra och jag älskar verkligen den grabben, en grymt fin vän är vad han är.

Marcus från en av våra vin-tisdagar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0