30 minuter..

Kan inte bara klockan blo 4 så man får gå sen, kvällen har iofs gått ganska fort men just sista timmen är alltid seg. Får se om jag drar en kebabrulle vid Gullmars på väg hem, hungrig som en tok ju!

Insåg precis att det är drygt 12 timmar tills jag ska möta lillsyrran på Centralstation, ska bli så kul och se henne, har längtat hur mycket som helst. Blir att hålla oss kvar i stan då, ska ju jobba kl 20 och känns onödigt att åka hem imellan, men vi får se. Beror på om vi hittar något att göra, 5 timmar är ändå rätt länge.

Nu vill jag bara hem till min varma säng, frusit hela kvällen!
Hörs imorgon..Puss på er.

Kommentarer
Postat av: emelie

Kortfattat om kvällen: Drack för mycket, stod och spydde i handfatat på krogen, grinade, minns inge mer. Men jag slår en pling senare! pöss

2008-12-27 @ 16:06:33
URL: http://procasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0