Back in the Day

Alla tjatar jämt om att det var bättre förr, kanske har dom rätt. Nu är jag bara 22 år gammal så egentligen ska jag väl hålla käften stängd, men inte jag inte.
Flummigt I know,Thats me.

Dom Senaste dagarna har jag nämligen kollat igenom kultklassikern till julkalender - Sunes Jul. Den sändes första gången 1991, när jag alltså var 5 år gammal. Helt sinnessjukt. Serien gick i repris igen 1996 och jag kommer ihåg att jag älskade Sunes Jul. Hade fått för mig att Sune var rätt mesig av sig, att det var "lillebror Håkan" som ställde till det hela tiden. Visst det är väl sant till stor del, men karaktären Sune var mycket mer kaxig och rolig än vad jag kom ihåg.

Anyway, har skrattat helt sinnesjukt mycket, det är ett måste att den här serien igen. Svensk humor när den är riktiskt jävla bra. (Vilket inte alls är ofta)

"Det här ska du få fan för". <-- Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0