Jagad i natten

Vid 5tiden nu på morgonen loggar C in på msn och frågar var jag håller hus. Hade visst missat och ge honom mitt nya nummer men kanske inte så konstigt eftersom vi hörs så sällan. Nu var han ute och firade sin nyblivna singelhet och jag förstår han då hans ex inte verkade helt ok.

C's och min relation går way back, typ sen år 2000. Helt galet när man tänker efter. Han är en vän som ligger mig lite extra varmt om hjärtat. Haha. Anyway så dök han upp på jobbet, ville tydligen att jag skulle med hem, men lite svårt eftersom syrran är här. Blir en annan gång raring!

Kul och se honom iallfall, den lille Casanovan.
Baaaara 1½ timme kvar nu. Trött och sliten är man, vill hem till sängen. Högdalen, here I come.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0