Känner mig helt överkörd..

Suck, inte orkat bloggat nånting alls senaste dagarna, är helt körd i huvudet av denna jävla förkylning. Febern är tillbaks (kändes som den var på väg ur i fredags) och jag hostar sjukt mycket.
Känner mig både yr, trött och frusen. Blev att tvångsjobba idag, ville verkligen inte, orkar inte heller, men ingen kunde hoppa in och ta mitt pass. Chefen var iallafall hygglig att fixa taxi till och från jobbet. Så lite uppskaddad känner man sig allt.

Blev bara jobb mellan kl 23-05 nu istället för mina vanliga tolv timmar. Så snart, snart får jag åka hem till min säng och bädda ner mig ordentligt. Ska mysa hemma hela veckan, måste bli helt frisk till nästa helgs jobbande.

Usch vad jag tycker synd om mig själv... Kan ingen komma och ta hand om mig?

Hörs senare..om jag orkar..
Over and Out...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0