Lilla Julafton..

Idag blir det lilla Julafton för min del. Har hela kvällen fri, blir inga speciella planer utan ska tända lite ljus och mysa till någon film. Blir nog ingen julmat då det inte riktigt är min typ av käk... enda som skulle va gott är julskinka med senap på Julknäckebröd och kall julmust. MUMS! Får se vad jag hittar på Vivo i Högdalen när jag slutat.

2½ timme kvar bara, then I'm out of here.... Ringer rätt mycket idag, galna människor som tror att affärer är öppna idag. Fatta att det är JULDAGEN, en röd dag då typ allt är stängt. Det vet väl varenda vuxen människa? Att folk inte bara kan vara lediga och chilla utan måste flänga runt och leta öppna buttiker. Shit. Ta det kallt.

Lite humor förut förresten, skulle köpa snus på lunchen. Men blev NEKAD då jag inte hade Leg med mig.
Känndes grymt bra, så tack för den fröken i kassan :) I feel so young....Fyller ju ändå 23 till sommaren.

Well, skriver senare. Pöss

Kommentarer
Postat av: broder

heheh skönt igen snus...käka frukt istället



skickar en julskinka o en back iskall julmust..hihi

kram kram tänker på dig denna juletid...

2008-12-25 @ 20:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0