Min Onsdag

Skrev ju igår att jag skulle ha en dejt, om man nu kan kalla det så. Blev bara lite filmtittande och prat, men det var mysigt. En hel del skratt bjöds det på också eftersom han precis som jag har lite ironisk humor.
Var kul att träffa dig iallafall herr Dalmas.

Sen på kvällen var det tvättstugan som gällde, både jag och Harry hade massor av tvätt så vi satt där nere i tvättstugan och filosoferade ihop i 3 timmar. Konstigt nog så har vi haft några av våra djupaste samtal just i tvättstugan, mycket prat om våra uppväxter som har varit ganska lika på många sätt. Sen passade hon på att göra lite läxor medan jag satt och pratade i tele med en mycket sjuk Robban. Hoppas du kryar på dig babe! Känns som alla är lite sjuka just nu, själv är jag förkyld och hostar en hel del, hoppas inte det kommer störa mig på jobbet inatt och resten av helgen, blir till att dricka te för att hålla halsen varm!

Börjar fundera lite på julklappar, är alltid ute i sista minuten! Men ska bara köpa till Syrran och Harry vad jag vet nu, Vet inte om jag och Valle ska byta julklappar, måste kolla det med henne. Brorsan fick en tidigt julklapp igår som jag vet han behövde :) Finns inte många som ställt upp såsom han har gjort, sånt är rätt ovanligt i min familj så kan jag hjälpa honom så tvekar jag inte en sekund. Älskar min bror otroligt mycket!

Jag och broooorsan

Nu ska jag fixa lite käk, ska iväg till jobbet sen, börjar kl 23 ikväll.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: broder

älskar dig oxå ..den bilden mådde jag så bra då

o vägde 105 kg ..nu 89 hihihh...försöker bli glad igen...TACK för julklappen den värmde:)



LOVE YA

2008-12-04 @ 21:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0