Nu är det Jul Igen...

Sitter på jobbet nu. Jag, en kille och ena chefen. Vilken julafton. Ska precis kläcka upp en burk julmust och njuta av. Finns inte mycket som slår julmust, kalas gott!
Var lite sen till jobbet idag, som tur var gjorde det inte så mycket.



Ska bli en intressant kväll, förhoppningsvis inte allt för mycket att göra.
Just nu saknar jag familjen faktiskt, snackade länge i tele med morsan förut och jag önskar verkligen vad var där.
Får ju träffa dom efter nyår iallafall. Ska bli skönt och träffa lilltanten..och min galna mormor igen. Inte sett dom sen februari förra året.

Usch vad sentimental man blir över julen.
Tittade lite på "Musse Piggs Jul" imorse, nostalgi när han och Pluto klär granen. I love cartoons!

Tillbaks till jobbet då. Hoppas alla har en underbar julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0