Pepparkakor och mjölk...

Höll mig vaken hela dagen idag och somnade sådär runt kl 17 i eftermiddags. Vaknade upp ni innan ett och frågade jennifervad klockan var. Jag var helt säker på att det var morgon. Jisses, min tidsuppfattning är lika fuckad som min dygnarytm. Well, inget att göra någonting åt, veckans jobbnätter startar imorgon. Denna vecka blir det ju 4 nätter.

Bad Harry köpa med sig mjölk förut så nu ska ja dra igång en film tror jag och äta lite pepparkakor med mjölk. Mys värre.

Förresten, såg nya filmen "Four Christmases" imorse. (med Reese Witherspoon och Vince Vaughn) Den var bara sådär, var lite för hysteriskt, några småsaker var kul, men känns som man sett det där förut.Sen är ju Reese typ Hollywoods tråkigaste skådis. Enda filmen gjorde var att påminna mig om varför jag inte gillar barn, mer irriterande ungar får man leta efter!

Nu blir de nån annan film..Tjipp o Hej!

p.s. Hade en skitskum dröm förut om att jag o Tess var jätte osams, typ att vi skrek massa saker till varandra. Jätte sorgligt..måste nog skicka ett sms till henne...


Tess och halva jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0