WTF...It´s Monday?

Vaknade för en dryg timme sen och såg att det var ljust ute. Detta innebär att det redan är måndag och jag har sovit sen igår eftermiddag. Snyggt jobbat Charlie.
Börjar känna mig lite hungrig, blev bara en tallrik gröt igår och med 50 öre på kontot så får jag gå på skattjakt i frysen snart tror jag. Ska bli fint med löning imorgon tycker jag.

Städade rummet och köket igår när jag kom hem, plus min garderob, något som jag skjutit upp i evigheter. Så lite duktig känner jag mig allt. Längtar tills på Lördag då lillsyrran kommer. Ska bli så kul och se hemme igen. Det är ju ändå henne jag saknar mest ur familjen...brorsan med såklart. Ni är mina pärlor :)

Inte har Harry kommit hem heller. Trodde hon skulle komma igår, hoppas hon kommer idag så man hinner träffa henne lite före julen iallafall.

Nu ska jag surfa vidare..skriver mer sen.


Världens sötaste syster..

Kommentarer
Postat av: emelie

Tro det eller ej...den var från Ronny i Borlänge. Vet inte om du vet vem det är!?

2008-12-22 @ 08:39:20
URL: http://procasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0