Nästan en månad senare...

En månad..nästan. Tog lång tid för mig att hitta tillbaka till bloggen, haft annat för mig. Haha, stämmer inte riktigt kanske, men glömde skriva i några dagar och sen kändes det bara mindre angeläget att skriva ju fler dagar som gick, men jag tror jag behöver bloggen. Om inte annat att använda som min "moderna" dagbok och ha någonstans att gnälla :)

har hänt lite saker som sist..och har massa kul bilder jag ska lägga in...
men men. Hänt sen sist:

- Jag och Jennifer var på Ikea i slutet av Maj och köpte lite grejer till lägenheten..typ tavlor..
- Vi har (eller ja..Jennifer & Johan) målat en mörkbrun fondvägg i vardagsrummet
-Ormarna har flyttat in.. Hella och Dietr Wolfgang heter dom :)
-Fixat blommor på balkongen
-Varit på kryssning (kommer ett helt inlägg om den)
-Tårtkalas för Jennifer 1/6..
-Träffat Mitt ex..(efter 4 år)
-Varit på ännu en arbetsintervju  
-Träffat en speciell herre.....mer info följer ;)
-varit på 2 studentskivor
- SLUTAT SNUSA..
som sagt..har hunnit med en del..


Goodbye My Friend.....



Slutade snusa den 20e Maj, snart en månad sen, helt sinnessjukt att jag inte har fått "återfall" eller blivit galen i processen. Största anledningen var nog att jag inte har råd längre, sen är det faktiskt inte lika gott på sommaren. Hur som haver, är jag iaf jävligt stolt över mig själv...saknar inte alls snusen...bara lite..ytterst lite :) Men om det blir för jobbigt behöver jag bara tänka på att jag sparar drygt 400kr/månad....4800 per år! Sinnesjukt...

          
No Comment..haha 

                                             



Då ska vi se... den 4e Juni Åkte man Till Aspudden och firade Camillas student och dagen efter var jag i Liljeholmen och firade Krilles. Grattis flickorna små :)
Trevligt med studentskivor, man började ju tänka på sin egen, redan 3 år sedan. Skrämmande vad fort det har gått, nästan så man längtar tillbaka, bara för att uppleva den igen!

Student 2008....


Camilla & Krille "Kristin" hemma hos Camilla


Krille öppnar presenter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0