You make me smile...

Igår när du ringde på dörren hoppa mitt hjärta ett extra skutt. När jag öppnade dörren och mötte dina ögon blev jag helt varm... Vet inte vad det är med dig som får mig att le, fnittra som om jag vore 14 igen. Oerhört skön iallafall.
och söt var du, jisses, solen har fått dina fräknar på näsan och kinderna att synas allt mer..så söt så man får ont i tänderna. haha.



Du verkar så sjukt underbar. Men har blivit så jävla bränd förut, hoppas verkligen att du inte kommer såra mig längre fram..eller jag dig heller för den delen.
Men just nu så känns det jättebra..och tror att du tycker likadant...Vad det än leder till är jag glad att jag träffat dig iallafall R...Kärlek och dejtande är verkligen invecklat...

Har så svårt att bli kär, och det var så himla längesen att jag är osäker på hur det känns att vara kär.
hoppas bara att det är omsesidigt nästa gång man blir kär..vem det än blir...

men just nu finns det en kille som är i mina tankar iallfall...:)



Ne...nu måste jag tänka på något annat en stund... Ska läsa Emelies blogg tror jag och fråga om hon har lust och spela lite poker :) Kul att både Hon och jag sitter inne en Lördagkväll och bloggar....

kolla in hennes blogg: (om det nu är några som läser min..haha)
http://Procasa.blogg.se
(speciellt er som gillar mycket mode)

Over and Out/ Charlie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0