Hemmafest


Så, vart var jag senast? Jo fredagen ja... hände inte mycket alls då förutom att jag och Jennifer städade gärnet här hemma, nu ser det nästan ut som att man kan bo här. haha. Nej så illa är det ng inte riktigt, men det är aldrig kul att städa, även om det är fruktansvärt skönt efteråt. Fredag kvällen smög iväg ganska lugnt, Jennifer åkte hem till Stoffe och sov så jag fick underhålla mig själv. Blev mest tvtittande och lite Facebook poker...sorgligt värre.

image5

Moi från Erotikmässan förra helgen


Lördag då! Jo då skulle det vankas hemmafest, vi har ju ännu inte invigt lägenheten här hemma. Trots att man inte fick tag i en massa människor blev det en riktigt trevlig afton i Tequilans tecken..*Ariiiiba*
 
Söta flickorna Camilla och Krille kom förbi i sällskap av Aaron och den så kallade dansken, en tredje kille va med, men han gick snart igen. Jag fick se Jennifer dricka sin första Tequila shot EVER, och fick nog i mig en del själv. Märkte inte alls att dom tog ganska fort..men vips så va man en bra bit över salongsberusad :)
Fast det är klart, har man inte druckit på nästan 2 mån så kanske det inte är så konstigt.

Kul hade jag iallafall, roligare va ju att när alla gått hem så skulle jag laga mat. 5 minuter senare glömde jag att jag hade startat gasspisen och börjat koka ris. Jennifer var tvungen att påpeka att det kanske inte är så smart att bränna ner hela köket :)
Roligt hade jag iallafall.

Nu är det nog dags att sova lite.  Tänkte ha en lite beauty dag imorgon..skönt att få pyssla om sig själv lite!

Over and Goodnight


ps.tänkte visa lite bilder också.. :)
image3
Nya Sommarskor. svarta Lackpumps från Ellos 279:-

image4
mer skor! Vita Peeptoe-Tygskor med Kilklack i snöre. Wedins reaFYND 49:-
(ord pris 299:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0