Fantasi kärlek..

Har precis ätit lunch och tittat på filmen Notting Hill, har nog sett den 10 gånger så jag vet att den alltid får mig på bra humör. Annars så gillar jag varken brittiska filmer eller Hugh Grant men denna film är speciell. Synd bara att sånt där inte händer i verkliga livet, okej kanske inte just så som i filmen, men all den här underbara filmromantiken, den saknar jag!

Har nog aldrig dejtat en kille som har varit romantisk, ingen som har varit speciellt påhittig heller, vilket är grymt synd för jag tror vi tjejer behöver sånt. Inte jämt såklart, men ibland.
Romantik för mig handlar inte bara om att få blommor eller göra något på alla hjärtans dag (årets mest überkommersiella dag) utan dom där små sakerna som att hålla hand, få en komplimang, se på stjärnorna tillsammans.. bara någonting som får det att pirra lite extra.

Är det bara en fantasi man har byggt upp från alla filmer man sett? Eller finns det faktiskt killar som kan överraska?

"Im just a girl, standing infront of a boy, asking him to love her..."





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0