Ingen lön...

Kolalde precis mitt konto via ibanken, ingen lön än. HMM...hoppas verkligen den är på gång, ska ju till Farsta C med Forsman imorgon och shoppa, eller fönstershoppa iallafall. Se om jag får med henne och kanske käka kinesiskt när vi ändå är där.

På onsdag har vi bestämt oss för att åka till Moderna Museét vilket jag velat göra ända sedan jag flyttat hit, men inte fått med mig någon dit. Ska bli kul att få mätta min kulturella hunger för en stund!

Sovdags nu så man orkar med morgondagen, Ciao


Bild från Oktober tror ja...

Kommentarer
Postat av: broder

hih jag får alltid fönstershoppa men sist Far var här fick 5 par kalsonger :)

På stan jag spanar istället hhhhahaha



kram på er

2008-11-25 @ 10:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0