Laundryday..

Idag har timmarna bara flytit förbi utan att jag har gjort något. Hade äntligen tvättid så fick två hela ikeakassar tvättade. Äntligen, älskar doften av nytvättade kläder. Tyvärr hnn ju inte allt bli torrt så nu hänger det kläder lite överallt i lägenheten, men det är det värt.

Är sjukt frusen idag, var nyss inne och tog en varm dusch men det verkar inte hjälpa, jag FÅR INTE bli sjuk nu. Jobb imorgon och resten av helgen och sen kommer ju tösen från Karlstad hit på måndag. Min fina lilla Forsman. Ska bli kul och få umgås lite, se om det blir någon utgång som hon tjatat om :) Och säkerligen blir det lite shopping. Måste verkligen hitta ett par nya vinterskor.

Nu väntar jag bara på att Harry ska komma hem så vi kan käka och sen senare ikväll blir det att se på Efterlyst antar jag!
Igår la vi upp vår soffa på en annons på Blocket, hoppas någon nappar eftersom den nya soffan ska hämtas i helgen förmodligen. Ut med den gråa och in med den röda, blir nog en härlig färgklick i vardagsrummet!

Hmm, vad mer då? Jo GRATTIS till Valle som fick det nya jobbet hon sökt, hoppas detta passar dig bättre än det förra.
Ne nu får ja nog dra på mig min tofflor och en varm tröja..Brr!

Ha en underbar fredagkväll allesammans!

p.s. Det snöar ute...känner mig som ett barn igen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0