med Silversked i mun...

Posten kom nyss och idag fick jag mina pärlor och material till armbanden. Alltid något att bli glad över...

Men det var inte det jag skulle skriva om. Önskar ibland att man var född med silversked i mun och inte hade några ekonomiska bekymmer, leva utan att bry sig om pengar och dess värde, bara vara.
Nu är ju inte verkligheten sån, utan här sitter man med skulder om man inte vill ha, som man knappt vet var dom kommer ifrån och mina tankar bara skriker att jag orkar inte detta, jag vill inte ha det så här.

Jag vet att det enda jag kan göra nu är att ta mig i kragen, ringa runt och bestämma betalplan och få struktur på det hela.
Jag måste måste måste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0