Min jävla Otur!

Seriöst jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag gick med i en tävling som en tjej hade på sin blogg om att vinna 4 biobiljetter. Tänkte det vore kul att dra med Forsman, Harry och Boholm. Såg att typ 300 pers till hade samma tanke, att få gå på lite bio i vinterkylan, så chansen att vinna var väl näst intill noll. Brukar aldrig vinna.

Så kollade jag mailen nu när jag vaknade och se på fan, JAG VANN!! Däremot har jag sån jävla otur att jag skulle ha mailat henne redan igår om adressuppgifter, så nu har biljetterna gått till någon annan. Bara Bara Bara jag kan råka ut får sånt.
Well, hoppas den som var "back up"-vinnare blev glad :)

Nu ska jag nog fixa lite gröt snart och väcka forsman!


Kommentarer
Postat av: broder

ja gäller vara vaken på sånt----

häll kallt vatten på henne hahahhahhah



coolt halsband/kram

2008-11-25 @ 14:06:40
Postat av: Malin

Haha va sur jag hade blivit om de hände mig!!

2008-12-01 @ 17:41:10
URL: http://youareanasshole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0