Nu kan ni ringa era jävlar...

Äntligen, idag fick jag mitt nya kontantkort så nu är min mobil igång igen. Nu har jag alltså nytt tillfälligt mobilnummer så nu kan ni ringa och smsa hur mycket ni vill! Detta är då riktat främst till min lilla böna Boholm som brukar telefontrakka mig säkert 5 gånger om dagen, men de gör inget, I love you anyway!

Haha, det roliga med henne är att hon lyckas ALLTID ringa när jag är kissnödig och skulle jag inte vara det så blir jag när jag hör att det är hon i luren. Undra om hon har förhäxat mig...

Har fått byta arbetstimmar på torsdagar från o med idag, inte stor förändring direkt men nu blir det 23-07 istället för 22-06.
Gick aldrig o la mig tidigare under dagen utan somnade självklart till vid 20tiden och försov mig! Bara jag kan lyckas försova mig till ett jobb där man börjar kl 23 på kvällen, så ja tänkte vafan, Jag är lite "wild & crazy" så jag tar en tarra hela vägen till jobbet! 311kr senare så var man på plats, onödigt javisst, men ack så bekvämt och så kom man ju i tid också!

Ensam är man på jobbet nu så det är helt tyst i lokalen, alltid lite spooky, måste nog fixa lite family guy så man får skratta, ringer ju inte så farligt!
Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Boholm

Kul att se lite EGO PIC på din sida hörru... visa mer!!!!!! men du får fan täppa igen låsan när jag ringer, börjar bli lite tjatigt nu.

2008-11-14 @ 01:26:33
URL: http://procasa.blogg.se/
Postat av: broder

kram det går bra du stor o stark ..klubba dem som gör dig arg----

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

love ya sköt om dig

2008-11-14 @ 02:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0