PartyHumör och Tjejsnack

Det var längessen jag hade denna känslan i kroppen. Sen jag flyttade till Stockholm har jag blivit fest-skygg, tappade totalt lusten till både alkohol och fest. Antal partykvällar kan lätt räknas och tar man bort våra kryssningsäventyr så är dom näst intill obefintliga.

Har hela natten suttit spikad framför youtube och letat skön partymusik och nu är jag så fruktansvärt sugen på att gå ut!!
Visst vill dansa lite, ha Tequilarace *mums*, dricka härliga drinkar men mest bara ut och höra hög musik dunka tills mina trumhinnor går i pension.

Jag vill ut ut ut ut ut ut ut och ha kul! Dessvärre så är jag ju just i Stockholm. Staden där perfektion och size zero är näst intill ett måste i utelivet. Vill kunna gå ut utan att jobbiga människor ska glo ögonen ur sig.
Ja, tjockisar kanske också vill dansa.
Det roliga är ändå att när jag väl är "salongsberusad" så bryr jag mig inte så mycket, så länge jag har mina underbara vänner så är livet underbart och jag ska tala om för er alla att då är jag JÄVLIGT SNYGG.

Allt sitter i huvudet, det finns så mycket vackra människor i världen, på olika sätt men ändå väljer vi att klanka ner på varandra. Ni vet, viska, titta snett och göra den klassiska brud-dissen (höja ena ögonbrynet och se allmänt kaxig ut). Varför kaxa? Varför kan folk inte bara ha roligt. Sen undrar jag även varför vi tjejer är så dåliga på att ge varandra komplimanger, är väl en sak att säga till polaren; "Va fin du är idag", eller "Den där toppen är jättesnygg på dig" men varför inte säga det till en främling? Jag brukar alltid säga något sånt till nån främling på krogen och ni anar inte hur glada folk blir.

Kommer ihåg i Karlstad en gång när det var superlång kö till tjejtoan (som alltid) så kommer det in en tjej. Hon var verkligen supersöt och det sa jag till henne. Hennes ansiktsuttryck gick från 0 till 100 på sekunden, aldrig sett ett större smile! Hon gav mig en kram och sa att "den komplimangen gjorde min kväll". Ahh, Happy Times.

Kom igen tjejer, Hylla varandra istället för att kasta skit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0