Pretty in Pink

Har inte bloggat alls på två hela dagar, mest för att jag tagit lite "datorpaus", det blir för mycket bara ibland. Nu är jag tillbaka och piggare än vanligt. Eller kanske inte. Sov hela dagen igår vilket resulterade till att jag höll mig vaken hela natten. Nu tänkte jag hålla mig vaken ett par timmar till sen blir det till att sova hela dagen igen innan man ska jobba ikväll. Det är så mycket härligare och sova dagtid, vet inte varför, men är man nattuggla så är man.

Över till något annat, har tittat på The Voice morgonshow på 5an idag, vilket jag brukar göra om jag är vaken vid den här tiden och idag fick man se Josefine Craafords nya hårfärg. Hon har nämligen pratat om att hon ska till frisören i några dagar och vad får man se. Håret är BLONDROSA, fick nästan en chock först men ju mer jag tittar på henne desto mer gillar jag det. Härligt att hon gör något eget, ingen sprayburks-chockrosa utan en ganska mild ljusrosa ton. Kändes rätt fräscht, absolut inget för mig, men på henne, så You Go Girl!

Nu är det dags för Top Model repris sen ska jag höra med chefen om jag har samma passa som vanligt ikväll eller om vi skulle byta det.

Hörs senare!


 Innan den nuvarande hårfärgen..miss Craaford!

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Hon är (äckligt?) snygg!

2008-11-16 @ 05:34:45
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0